Godnigth

Tja !! De va länge sen men har ju inte haft tid att blogga eller inte haft ork att göra de :) men nu har jag de ! Just nu sitter jag me min mammas iPhone o bloggar på den de e ju fett skönt att göra , men jag sitter samtidigt o kollar på lite youtube klipp på datorn ! Just nu kollar jag på min älskling liam från one direction ! Han e så snygg och han e från England o jag älskar verkligen engelska killar o deras accenter !!!! Vill ha honom nu ;) hihi aja de e ju i alla fall vad jag gör just nu ;) ska nog börja blogga igen när jag väl kan ! Ska försöka men kan tyvärr inte lova nåt ! Juste följ mig på instagram heter @elvirapihl och följ Ronja oxå @ronjakumlin !! Idag har jag knappt gjort ett dugg hihi skönt som fan :) Sara sov över dock ! Det var trevligt o vi hade de jätte mysigt o det ska vi göra om ;) men de var allt jag hade att säga


//Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0