Tröjan du hatar

Chaiioooala!

Vad gör ni? Just nu står jag faktiskt och borstar tänderna. Idag har det varit en helt normal skoldag bortsett från nationella provet. Själv tycker jag att det inte var så lätt som alla andra tyckte, men får se hur det går på nationella uppsatsen på torsdag.

Någon bankade precis på mitt fönster hahahaha och det var Hannes och Gavin, och sen gick dom vidare. Dom bankade ashårt och jag hoppade till som en fjäder, haha blev skiträdd men älskar överraskningar :D men nu ska jag plugga klart, lyssna lite på musik och sova!

Puss !

Har typ inga bilder så det får bli en bild på mig och Linn (:

 

Tröjan du hatar - Norlie & KKV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0