Skinny love

hejhej bloggen!
just nu sitter jga i badrock för har precis duschat och ska gå och lägga mig nu för att jag har natinellt prov imorgon så det är bäst att inte gå och lägga mig för sent men tänkte bra titta förbi lite snabbt och säga hejhej !
idag har det inte hänt mkt det har bara gått segt hela dagen ville bara att den skulle ta slut ville hem och lata mig.
hade ju två presentationer idag och det gick bra för fick Vg- i franskan och jag vet inte vad jag fick i engelska men nu ska jag sova så godnatt annars kommer mamma att dampa på mig för att jag inte går och lägger mig tidigt men bloggar mer imorgon på morgonen om jag hinner annars efter skolan . juste imorgon är det ssista dagen i skolan för den här veckan för är ledig på fredag skönt som fan asso.

GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0